• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Friday, April 29, 2011

Eset Nod32 Antivirus 4.0 ( 64-Bit ) and ( 32-bit ) + Working Key


ကၽြန္ေတာ္ကိုငွက္ေတာင္းထားတာေလးကို၇ွာျပီးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္.။တျခားသံုးခ်င္တဲ့သူမ်ားပါတစ္ခါထဲသံုး
လို့၇ေအာင္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္.။Username နဲ့ Password ေတြအကုန္လံုးအလုပ္လုပ္ပါတယ္.။ကၽြန္ေတာ္
Working Keys ေတြပဲေ၇ြးျပီးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။အဆင္သင့္သံုးလို့၇ေအာင္အပင္ပန္းခံျပီးေ၇ြးတင္ေပးထား
တာပါ။သံုးခ်င္တဲ့သူမ်ားေအာက္ကလင့္ေလးမွာေဒါင္းေလာ့ခ်လိုက္ပါ.။ကၽြန္ေတာ္ ziddu ကေနျပီးတင္ေပးထား
ပါတယ္.။ေဒါင္းေလာ့မခ်တက္သူမ်ားကၽြန္ေတာ္ေဒါင္းေလာ့လုပ္နည္း E-Book ေလးတင္ေပးထားပါတယ္။ဖတ္
ၾကည့္လိုက္ပါ။ေနာက္ပိုင္းကၽြန္ေတာ္ Mediafire နဲ့ ziddu ကေနပဲတင္ေပးသြားပါမယ္။တကယ္လို့ေဒါင္းေလာ့
ခ်၇တာအဆင္မေျပ၇င္ေျပာေပးပါ.။ကၽြန္ေတာ္အဆင္ေျပမဲ့ Hosting ကေနေျပာင္းျပီးတင္ေပးပါမယ္.။
ကၽြန္ေတာ္ 64 Bit နဲ့ 32 Bit ကိုခြဲျပီးတင္ေပးထားပါတယ္။ကိုသံုးတဲ့ Windows နဲ့ေ၇ြးျပီးေဒါင္းေလာ့ခ်လိုက္ပါ.။






Downloading For 32 Bit

Downloading For 64 Bit

အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ......ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ....

0 ဦးမွက္ခ်က္ေရးသြားပါတယ္..:

Post a Comment



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္