• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Sunday, May 1, 2011

Nokia ဖုန္းႏွင့္ ျမန္မာစာစနစ္ ( ၂ )

ကိုမင္းသုခေတာင္းဆိုသလိုပဲကၽြန္ေတာ္ဘယ္လိုလုပ္၇မယ္ဆိုတာကိုပံုေလးေတြနဲ့ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္..။
ကၽြန္ေတာ္အ၇င္တင္ခဲ့ပို့ဒ္မွာကၽြန္ေတာ္၇ဲ့အကိုဆ၇ာမ်ားေ၇းသားခဲ့တဲ့နည္းလမ္းေလးေတြနဲ့အဆင္မေျပ၇င္
အခုကၽြန္ေတာ္ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပတဲ့နည္းလမ္းေလးနဲ့လုပ္ၾကည့္လိုက္ပါ...။အဆင္ေျပသြားပါလိမ့္မယ္..။
ကၽြန္ေတာ္ကို္ယ္တိုင္လုပ္ၾကည့္ျပီးသြားပါျပီ.။အဆင္ေျပပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္လဲပထမေတာ့ေတာ္ေတာ္၇ြာပတ္
ပါတယ္.။မသိေတာ့လဲေမး၇တာပဲေပါ့ဗ်ာ..။ကၽြန္ေတာ္မသိတာေလးေတြကိုေျပာျပေပးတဲ့အကိုေတြကိုလဲေက်း
ဇူးတင္ပါတယ္။ေနာက္ထပ္ကၽြန္ေတာ့္လို၇ြာမပတ္ေစခ်င္တဲ့ေစတနာနဲ့ကၽြန္ေတာ္ေသခ်ာေျပာျပေပးပါမယ္...။
SymbianMyanmar 3.0 ဆိုတာဘာလဲဘာအတြက္သံုး၇တာလဲ..ဘာေတြသံုးႏိုင္လဲဆိုတာေတြကိုသိခ်င္၇င္
ေတာ့ ဒီပို့ဒ္ေလး  မွာသြားဖတ္ၾကည့္လိုက္ပါ..။အခုကၽြန္ေတာ္သိတဲ့နည္းလမ္းေလးကို PDF ေလးလုပ္ျပီးတင္
ေပးထားပါတယ္..။အဆင္ေျပၾကပါေစခင္ဗ်ာ..။ေဒါင္းေလာ့လင့္ကိုေတာ့ေအာက္မွာေပးထားပါတယ္ခင္ဗ်ာ..။


Nokia Phone ႏွင့္ျမန္မာစာစနစ္



Downloading from mediafire

Downloading From Ziddu

  SymbianMyanmar v3.0

အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ.......ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ.....

5 comments:

  1. ေက်းဇူးဘဲ အကုိေရ......တကယ့္ကုိေက်းဇူးဘဲ.. အခုလုိ ကုိယ့္ဘေလာ့ စာဖတ္ပုရိတ္သတ္ေတြရဲ႔
    အေမးကုိ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ အခ်ိန္ေပးျပီး ျပန္ေျဖေပးေနတာကုိ အရမ္း ေလးစားတယ္ဗ်...
    ေနာက္လဲ ဒီထက္မက နည္းပညာေတြ ဆက္လက္ တုိးပြားပါေစဗ်.....ဒါမွ က်ေနာ္ေတာ္တုိ႔လဲ..ဆက္ျပီး သိခြင့္
    ဖတ္ခြင့္ရမွာေနာ္....
    ေလးစားလွ်က္ မင္းသုခ

    ReplyDelete
  2. ညီေလးေနမင္းေမာင္...အကိုNokia-5800 navy express music ျမန္မာေဖာင့္ထည့္ခ်င္တာ...ညီေလးေျပာသလိုပဲ...MY certificate မွာ ေစာင့္ေနတာ...ေတာ္ေတာ္ၾကာတယ္ကြာ...1 day ၾကာသြားတာေတာင္ မရဘူး...အဆင္ေျပရင္ အကို႔ကိုကူညီပါဦးကြာ...အကို ဖုန္းရဲ႕ IMEI က 353382042504998

    ReplyDelete
  3. ဟုတ္ကဲ့အကိုကၽြန္ေတာ္ဒီ၇က္ပိုင္းမအားေသးလို႕ပါခင္ဗ်ာ.....ေမးထားတဲ့သူ
    ေတြလဲမ်ားေနပါျပီ...ေနာက္အပါတ္ကၽြန္ေတာ္ဖုန္းအတြက္ေမးထားတာေတြကို
    လုပ္ေပးပါမယ္ခင္ဗ်ာ......

    ReplyDelete
  4. register လုပ္တိုင္း

    UCenter info: Can not connect to MySQL server
    Error:
    Errno:0

    ဆိုတဲ့ စာသားဘဲ ေပၚေနတယ္အကို ..............

    ဘယ္လိုဆက္လုပ္ရမလဲ ....

    ကူညီပါဦး ......

    ေက်းဇူးအထူးဘဲတင္ပါတယ္။

    ReplyDelete
  5. ေက်းဇူးပါဗ်ာ။ PDF ကူးသြားပါတယ္။ ဖတ္ၾကည္႕ပါဦးမယ္ ။

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္