• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Monday, January 14, 2013

iPad for Beginners



ကၽြန္ေတာ္ ညကလည္း E-books ေလးေတြ ထပ္တင္ေပးထားပါတယ္။ ဒုိမိန္းအခ်ိန္းမွာ ပ်က္သြားတဲ႔ ဆိုဒ္မွာရွိတဲ႔ လင္႔ခ္ေလးေတြကိုလည္း အတတ္ႏုိင္ဆံုး ျပန္ၿပီး ခ်ိန္းေပးထားပါတယ္.။ ဒီေကာင္ေလးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အမည္ေလးကို ၾကည္႔ရင္ပဲ သေဘာေပါက္ၾကမယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္စာမေရးျဖစ္တာလည္း ေတာ္ေတာ္ကိုၾကာေနပါၿပီ။ ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္ ေျဖးေျဖးျခင္း ျပန္ေရးပါ႔မယ္. ။ အခုေကာင္ေလးရဲ႕ ဆိုဒ္ကေတာ႔ 26.5 MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။



iPad for Beginners  



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္္ခင္ဗ်ာ။

3 comments:



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္