• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Friday, May 18, 2012

WinISO Standard 6.2.0.4520 Portable


ကၽြန္ေတာ္အခု Win ISO ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးထြက္လာတဲ႔ Update ေလးျဖစ္တဲ႔ 6.2.0.4520  Portable ေလးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အေရွ႕မွာလည္း တင္ေပးခဲ႔ၿပီးပါၿပီ။ Portable သံုးလိုသူမ်ားအတြက္ အဆင္ေျပေအာင္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ISO files ေလးေတြ CD/DVD/Blu-ray Disc image files ေလးေတြကို Extract လုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ISO image file အေနနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ CD/DVD/Blu-ray Disc ေတြထဲကို Burn ေပးႏုိင္ပါတယ္။ bootable CD/DVD/Blu-ray Disc စတာေတြကိုလည္းျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသံုးျပဳေနတဲ႔သူအမ်ားစု ကေတာ႔ သိၾကမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔မိတ္ေဆြေတြအတြက္ အဆင္ေျပမယ္႔ေကာင္ေလးေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ Update ေလးေနာက္မက်ေအာင္ တင္ေပးသြားပါ႔မယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ေလးကေတာ႔ 18.27 MB ရွိပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

WinISO Standard 6.2.0.4520



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

3 comments:

  1. shareသြားတယ္ဗ်ိဳ႕

    ReplyDelete
  2. အကိုေရ လင့္ႏွစ္ခုစလံုးေသေနပီဗ် ေဒါင္းလို႕မရေတာ့ဘူး

    ReplyDelete
  3. liks dead..please upload again..

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္