• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Friday, September 30, 2011

Ashampoo.Snap.5.v5.00

ကၽြန္ေတာ္ဒီတစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Screen Shot ရိုက္တဲ႔ Software ေလးကို တင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ လည္းလက္ရွိ ဒီေကာင္ေလးကို ပဲအသံုးျပဳေနပါတယ္။ အခု ေနာက္ဆံုး Update ေလးထြက္လာလို႔ တင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ အထဲမွာ .Reg ဖိုင္ေလးနဲ႔ Registry လုပ္ရန္အတြက္ ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ Double-Click ေပးၿပီး Run ေပးလုိက္ရင္ ရပါၿပီ။ အသံုးျပဳပံုကိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္နည္းနည္းေတာ႔ ရွင္းျပေပးပါ႔  မယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေနသိပ္မေကာင္းလို႔ပါ။ ေအာက္မွာၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ။ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ခ်က္ေတာ႔ျပပါ မယ္ ပံုေလးမွာၾကည္႔ေပးပါ။
ပထမဆံုး Tool ေလးကေတာ႔ Video ကို Capture ေပးတာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Screen ကို Video ရိုက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ အသံုးဝင္ပါလိမ္႔မယ္။ ေနာက္ထပ္ တတိယေျမာက္ Tool ေလးကိုေက်ာ္ၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ။ က်န္တာေတြက ဓါတ္ပံုရိုက္တာေတြပါ။ နည္းနည္းေလာက္အသံုးျပဳၾကည္႔လိုက္ရင္သေဘာေပါက္ပါတယ္။ အခု တတိယေျမာက္ Tool ေလးကဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Website စာမ်က္ႏွာေတြကို ဓါတ္ပံုရိုက္မယ္ဆိုပါ ေတာ႔ဗ်ာ။ ဒီအတိုင္းရိုက္ရင္လည္း ေအာက္ကစာသားေတြက်န္ခဲ႔မယ္။ အဲ႔ဒီအခါမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တတိယေျမာက္ Tool ေလးကိုသံုးလိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Website စာမ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးကို ဆြဲၿပီးရိုက္ေပးသြားပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး Tool ေလးကိုေက်ာ္ၾကည္႔လုိက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ျမွားေလးနဲ႔ ျပေပးထား ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Effect ေလးေတြထည္႔ဖို႔ ေမ႔က်န္သြားတာကိုျပန္ၿပီး Edit လုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။  


ဒီေကာင္ေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘယ္ဘက္က Tools ေလးေတြ အေပၚက Tools ေလးေတြနဲ႔ မိမိတို႔ ႏွစ္သက္ သလို ျပဳျပင္ေပးလို႔ရပါတယ္။ ေအာက္မွာယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

Ashampoo.Snap.5.v5.00



အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

4 comments:

  1. အရမ္းၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ---
    con. မေကာင္းေပမဲ႔--ရေအာင္ download ဆြဲယူသြားပါျပီ--
    ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ--။

    ReplyDelete
  2. အခုလိုလမ္းညႊန္ေပးခဲ့တဲ့အတြက္အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္အကိုေရ
    နည္းပညာဆိုဒ္ထဲမွာေတာ့ညီေတြ ့ရသေလာက္ကေတာ့အကို
    ဆိုဒ္ေလးကိုသေဘာအရမ္းၾကတယ္....
    ၿပီးေတာ့အကိုကိုေတာ့ေလးစားသြားၿပီ...
    က်ေနာ္နာမည္ကၿဖိဳးေ၀ပါအကို
    ကၽႊန္ေတာ္မွာလည္းကိုယ္ပိုင္ဘေလာ့ေလးတခုရွိပါတယ္
    ဒါေပမဲ့အကိုတို ့လိုနည္းပညာပိုင္းမွာအၿခခံကမေကာင္းခဲ့ေတာ့
    ခဏေတာ့ပစ္ထားလိုက္တယ္ ေလ့လာၿပီးရင္ေတာ့အကိုတို့လိုၾကိဳးစားရမွာေပါ့
    အရမ္းေက်းဇူးတင္တယ္အကိုေရ
    က်ေနာ္ဆိုဒ္ေလးက http://wwwphyowaiaungcom.blogspot.com/ ပါ
    လက္ရွိေတာ့ www.mmict.net/ မွာ admin အကူလုပ္ေနပါတယ္
    လာလည္ဖို့ဖိတ္ေခၚပါတယ္အကို...
    PATHEIN@THAR

    ReplyDelete
  3. လာေလ့လာသြားပါတယ္ ........

    ReplyDelete
  4. ေဒါင္းလို႔မရဘူး ဗ် တျခားlink ေလးမ်ားရွိရင္ မစပါအံုးဗ်ာ .......ခင္မင္ေလးစားလွ်က္


    အမ်ားအက်ဳိးဆထက္တပိုးထမး္ရြက္ႏိုင္ပါေစ
    naypaing19@gmail.com

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္