• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Friday, September 9, 2011

Internet Download Manager 6.07 Build 10 Final

ဒီေန႔ Internet Download Manager 6.07 Build 10 Final ထပ္ထြက္လာပါၿပီ။ ထြက္လာလာျခင္း ကၽြန္ေတာ္
လည္းတင္ေပး လိုက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ဆိုဒ္ေလးကို လာေရာက္လည္ပတ္ၾကတဲ႔  မိတ္ေဆြမ်ား အတြက္ကို
ကၽြန္ေတာ္ Software ေလးေတြကို Update ျဖစ္တုိင္းတင္တင္ေပးသြားပါ႔မယ္။ အခုေကာင္ေလးကလည္း
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အရင္ IDM ေတြ လုပ္တဲ႔ ပံုစံေလးအတုိင္း လုပ္ေပးရင္ရပါၿပီ။ အရင္ပို႔စ္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္
Video ဖုိင္ေလးနဲ႔ျပေပးထားတာရွိပါတယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 4.91 MB ရွိပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္ကလင္႔ခ္ေလးမွာတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ။

Internet Download Manager 6.07 Build 10 Final

Downloading from up4vn

အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

0 ဦးမွက္ခ်က္ေရးသြားပါတယ္..:

Post a Comment



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္