• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Friday, September 30, 2011

Skype 5.6.0.105 Final

အခု ကၽြန္ေတာ္တို႔ Skype အတြက္ ေနာက္ဆံုးထြက္လာတဲ႔ Update ေလးပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Update ကို မွသံုးလို သူမ်ားအတြက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ Software တိုင္းကိုလည္း Update ျဖစ္တာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔မိတ္ေဆြမ်ားအတြက္ ေနာက္မက်ေအာင္တင္တင္ေပးသြားပါ႔မယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္က 24.6 MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးကေနသာယူ သြားလိုက္ ပါဗ်ာ။

Skype 5.6.0.105 Final



အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။


1 comment:

  1. ကူးယူသြားပါျပီ---
    ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ---။

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္