• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Thursday, January 19, 2012

Platinum Hide IP 3.1.5.6

ကၽြန္ေတာ္ Platinum Hide IP ေနာက္ဆံုး Update ေလးတစ္ခုတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Proxy ေက်ာ္ သံုးေနရလို႔ စိတ္ညစ္ေနသူမ်ားအတြက္လည္း အဆင္ေျပေအာင္တင္ေပးလိုက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Patch ဖိုင္ေလးကို Install လုပ္ထားတဲ႔ Folder ေလးထဲထည္႔ၿပီး Install လုပ္ေပးလိုက္ရင္ Full Version ေလးသံုးလို႔ရပါၿပီ။ ဖြင္႔ၿပီးကၽြန္ေတာ္တို႔ Firefox  ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ျပထားတဲ႔ အတိုင္း Install လုပ္ေပးလိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Proxy ေက်ာ္စရာလိုေတာ႔ပါဘူး။ ဖိုင္ဆုိဒ္ကေတာ႔ 6.29 MB ပဲရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ အဆင္ေျပေအာင္သံုးေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလး ကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

Platinum Hide IP 3.1.5.6




အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

1 comment:

  1. ဖြင္႔ၿပီးကၽြန္ေတာ္တို႔ Firefox ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ျပထားတဲ႔ အတိုင္း Install လုပ္ေပးလိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Proxy ေက်ာ္စရာလိုေတာ႔ပါဘူး ဆုိတာက ဘယ္လုိနည္းလမ္းလည္းဆုိတာကုိ ေျပာျပေပးေစလုိပါတယ္ခင္ဗ်ား။

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္