• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Friday, February 10, 2012

WinISO Standard v6.1.0.4423


ကၽြန္ေတာ္အခု Win ISO ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးထြက္လာတဲ႔ Update ေလးျဖစ္တဲ႔ 6.1.3.4423 ေလးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အေရွ႕မွာလည္း တင္ေပးခဲ႔ၿပီးပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ISO files ေလးေတြ CD/DVD/Blu-ray Disc image files ေလးေတြကို Extract လုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ISO image file အေနနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ CD/DVD/Blu-ray Disc ေတြထဲကို Burn ေပးႏုိင္ပါတယ္။ bootable CD/DVD/Blu-ray Disc စတာေတြကိုလည္းျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသံုးျပဳေနတဲ႔သူအမ်ားစု ကေတာ႔ သိၾကမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔မိတ္ေဆြေတြအတြက္ အဆင္ေျပမယ္႔ေကာင္ေလးေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ Update ေလးေနာက္မက်ေအာင္ တင္ေပးသြားပါ႔မယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ေလးကေတာ႔ 6.38 MB ရွိပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

WinISO Standard 6.1.0.4413



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

3 comments:

  1. ကိုေနမင္းေရ think you ပါဗ်ာ

    ReplyDelete
  2. ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ---။

    ReplyDelete
  3. တကယ္လုိအပ္ေနတဲ႔အခ်ိန္ေလးမွာ ဒီေဆာ႔၀ဲလ္ေလးကုိရတဲ႔အတြက္ရယ္၊သုံးပုံသုံးနည္းေလးကုိပါ သိရတဲ႔အတြက္ရယ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ကုိေနမင္းေမာင္ ဒီထက္မကတုိးတက္ပါေစ လုိ႔ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ရွင္႔။

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္