• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Saturday, October 8, 2011

Dictionary .NET 4.1.4296 ML + Portable

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီေကာင္ေလးကေတာ႔ နက္ကေန တိုက္ရိုက္ဘာသာျပန္ေပးႏုိင္တဲ႔ Dictionary ေလးပါ။ ေပါ႔ေပါ႔ ပါးပါးနဲ႔ ဘာသာစကားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို အသံထြက္ပါ ထြက္ေပးပါတယ္။ ဥပမာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဂၤလိပ္ လို တစ္ခုခုကိုရွာလိုက္တယ္ဆိုပါေတာ႔ ဗ်ာ။ အဂၤလိပ္ကေနေျပာင္းလဲထားတဲ႔ တရုတ္စကားပဲထားပါေတာ႔ဗ်ာ။ ႏွစ္ခုစလံုးကို အသံထြက္ နားေထာင္လို႔ ရပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလးလဲေကာင္း ပါတယ္။  ကၽြန္ေတာ္အဆင္ေျပေအာင္ Portable ေလးပါ တြဲတင္ေပး ထားပါတယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကႏွစ္ခုေပါင္းမွ  1.92 MB ပဲရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးေတြကေန သာယူသြား လိုက္ပါဗ်ာ။


Dictionary .NET 4.1.4296 ML + Portable



အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။


3 comments:

  1. ေက်းဇူးဘဲ အကုိေရ....
    က်ေနာ္ ေဒါင္းသြားျပန္ျပီးဗ်.....

    ေလးစားလွ်က္

    မင္းသုခ

    ReplyDelete
  2. ကၽြန္ေတာ္ကို Dectionare ေလကိုျပန္ျပီးလင့္မေသေအာင္ျပန္လုပ္ေပးပါလာ
    ကၽြန္ေတာ္အမ်ဳီးမ်ုိးေက်းွဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ

    ReplyDelete
  3. လင့္ပ်က္ေနတယ္ဗ်ာ....ျဖစ္နိဳင္မယ္ဆိုရင္ ျပန္တင္ေပးပါလား ခင္ဗ်ာ.....

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္