• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Tuesday, October 4, 2011

Photoshop Top Secret Video Tutorial - DVD 2

ကၽြန္ေတာ္ အခု Photoshop Top Secret Tutorial - DVD 2 ကိုအရင္စတင္ေပးပါမယ္။ ပထမတစ္ေခြမွာ ကၽြန္ေတာ္႔ဘက္မွာ အခက္အခဲေလးနည္းနည္းရွိေနလို႔ ဒုတိယအေခြကေနစၿပီး တင္ေပးပါ႔မယ္။ Movie Filetype ကေတာ႔ .AVI ဖိုင္အမ်ဳိးအစားျဖစ္ပါတယ္။ အေခြအားလံုးေပါင္း 5 ေခြရွိပါတယ္။ တစ္ေခြကို 4 G  ေက်ာ္ေက်ာ္ ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔မိတ္ေဆြေတြ Photoshop ကိုအေကာင္းဆံုး ျပဳလုပ္ႏုိင္ေအာင္ တင္ေပး တာျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္အပိုင္းေတြကိုလည္း ထပ္တင္ေပးသြားဖို႔ ရွိပါတယ္။ ျမန္မာျပည္ကေနလည္း ယူရတာအဆင္ေျပေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ Ifile ကေနပဲတင္ေပးသြားပါ႔မယ္။ ႀကိဳးစားၿပီးယူလုိက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္အားလံုးအဆင္ေျပေအာင္ ေအာက္မွာ တင္ေပးလုိက္ပါၿပီ။ ႀကိဳးစားၿပီးယူေပးၾကပါခင္ဗ်ာ။အထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ ISO  ဖိုင္ေလးနဲ႔  ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ အေခြနဲ႔ Burn ၿပီး သံုးႏုိင္သလို ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ အသံုးျပဳမယ္႔  မိတ္ေဆြမ်ားအတြက္ကလည္း အထဲက Data  ဆိုတဲ႔ အထဲမွာ .AVI ဖုိင္ အမ်ဳိးအစားေလးေတြ နဲ႔Movie ေလး  ေတြ ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ မိတ္ေဆြေတြ အဆင္ေျပတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ပင္ပန္း  ရႀကိဳးနပ္ပါ တယ္ဗ်ာ။အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစဗ်ာ။


ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ထပ္ အပိုင္းေလးေတြကိုလည္း ဆက္တင္ေပးသြားမွာ ျဖစ္လို႔ အားလံုးပဲ စိတ္ရွည္ရွည္ေလး ထားၿပီး သည္းခံၿပီးယူေပးၾကပါဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ NotePad ေလးထဲမွာ လင္႔ခ္ေလးေတြ ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ ျမန္မာျပည္က မိတ္ေဆြမ်ားလည္း အဆင္ေျပေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ Ifile.it ေလးမွာပဲ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ေဆာင္ထားႏိုင္ရင္လည္း မမွားပါဘူးဗ်ာ။ တန္ဖိုးရွိပါတယ္။

Photoshop Top Secret Tutorial - DVD 2

Download Links

အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

8 comments:

  1. အကိုေရ
    ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ေနပီေနာ္
    အခုကေန စဆဲြေတာ့မယ္
    မနက္ဖန္ တစ္ေနကုန္ နားတယ္
    ေက်းဇူးအထူး အထူးကိုတင္ရိွေၾကာင္းပါခင္ဗ်ာ

    ReplyDelete
  2. ဖိုတို ေရွာ့ပ္ နဲ ့ ပါတ္သက္တာေလးေတြ
    မွ် ေဝ ေပးတာ အရမ္းဝမ္းသာပါတယ္အကိုေရ
    အကိုတို ့ နည္းပညာေတြကို ေလးစားလွ်က္ပါ
    အခ်ိဳင္း

    ReplyDelete
  3. အကုိေရ..
    က်ေနာ္ေတာ့ တင္သမွ်ေဒါင္းေနတာဘဲ..အကုန္လုံးက လုိခ်င္ေနတာကုိး...ေဒါင္းျပီးေတာ့ ဖုိင္ေျဖလုိ႔လဲမတက္ေတာ့ ခက္ေတာါခက္သားဗ်...က်ေနာ့္စက္မွာတခုခုလုိေနတာမ်ားလားမသိေတာ့ဘူးဗ်

    ေက်းဇူးဘဲ

    မင္းသုခ

    ReplyDelete
  4. ကိုမင္းသုခေရ ဖိုင္က ပထမဆံုးတစ္ဖိုင္ကိုေျဖလိုက္ရင္ အကုန္ေျပသြားပါတယ္အစ္ကို။ အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ

    ReplyDelete
  5. အကုိေပးထားတဲ ့လင့္က ေဒါင္းလုိ ့မ၇ဘူးျဖစ္ေနတယ္ က်ေနာ္ကပဲ နတ္မတင္မိလုိ ့ပဲလာ မသိ ကူညီပါအု့း

    ReplyDelete
  6. ဟုတ္ကဲ့အကို .. ကၽြန္ေတာ္ Google Site ကေနပဲတင္ေပးထားပါအကို .. ျပန္ၾကိဳးစားၾကည့္ေပးပါခင္ဗ်ာ..

    ReplyDelete
  7. download from ifile.it is really exhaust .pls use megaupload or filesonic or other else.media fire also not good

    ReplyDelete
  8. link ေတြက မရေတာ႕ဘူး ကိုေနေရ.. အဆင္ေျပမယ္ဆို လုပ္ေပးပါအုန္းေနာ္...

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္