• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Tuesday, November 1, 2011

Lion Skin Pack 12-X86/X64


ကၽြန္ေတာ္အခု Lion Skin Pack ေလး Update ေလးထပ္တင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ Skinpack ေလးေတြလည္း ေတာ္ေတာ္မ်ားေနပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕မွာလည္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတင္ေပးထား ပါတယ္။ေနာက္ကိုလည္း Update ျဖစ္တာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္ၿပီးတင္တင္ေပးသြားပါ႕မယ္. ကၽြန္ေတာ္လည္းအခု ရက္ပိုင္း နည္းနည္းေလးအလုပ္မ်ားေနလို႔ပါ။ ဂ်ီေမးလ္အေကာင္႔ေတြကိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ရသေလာက္အကုန္ ဖြင္႔ေပးထားပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕အေကာင္႔ေတြက ပတ္စ္၀က္မွားေနတာေတြ လည္းပါေနေတာ႔ကၽြန္ေတာ္လည္း လုပ္ေပးလို႔မရတာေတြရွိပါတယ္။ အခု ဒီေကာင္ေလးကေတာ႔ 107.76MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္. အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ ပါဗ်ာ။

Lion Skin Pack









အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ.ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

4 comments:

  1. ယူသြားျပန္ျပီေနာ္။ေက်းဇူးပါဗ်ာ....ေလးစားလ်က္

    ReplyDelete
  2. ေဒါင္းသြားျပီ ဗ်ဳိ႕ skin pack ေတြကုိရွာျပီးတင္းေပးထားတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.............

    ReplyDelete
  3. ေဒါင္းသြားျပီ ဗ်ဳိ႕ skin pack ေတြကုိရွာျပီးတင္းေပးထားတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.............

    ReplyDelete
  4. run လို့မရလို့ လုပ္ပံုလုပ္နည္းေလးကူညီပါေနာ္

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္