• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Monday, November 28, 2011

Manufacturing Processes, 2nd Edition


အစ္ကိုတစ္ေယာက္ကလည္း စက္မွဳ အင္ဂ်င္နီယာနဲ႔ ဆိုင္တဲ႔ စာအုပ္ေလးေတြတင္ေပးပါ ဆိုတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရွာေပးရင္း တျခားလိုအပ္တဲ႔သူေတြလည္း ယူလို႔ရေအာင္တင္ေပးလိုက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ အသံုးဝင္မယ္ထင္တဲ႔ စာအုပ္ေလးေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တင္တင္ေပးခဲ႔ပါတယ္။ ေနာက္ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ဆက္ၿပီးတင္ေပးသြားပါ႔မယ္။ အခုစာအုပ္ေလးရဲ႕ ဆိုဒ္ကေတာ႔ 1.5 MB ပဲရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ..
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလး ကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ..

Manufacturing Processes, 2nd Edition



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ.ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ..



1 comment:



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္