• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Thursday, December 15, 2011

Ashampoo Snap 5 v5.1.2

ကဲ ဒီတစ္ခါလည္း ဒီ Ashampoo snap ေလး Update ထြက္လာျပန္ပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္လည္း Update ျဖစ္တိုင္းကို ႀကိဳးစားၿပီး တင္တင္ေပး သြားပါ႔မယ္။ Software ေလးေတြ Update ျဖစ္လာတာနဲ႔ အမွ် ပါဝင္လာတဲ႔ Features ေလးေတြပိုၿပီးစံုလင္လာတာ ကိုေတြ႔ရမွာပါ။  အထဲမွာ .Reg ဖိုင္ေလးနဲ႔ Registry လုပ္ရန္အတြက္ ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ Double-Click ေပးၿပီး Run ေပးလုိက္ရင္ ရပါၿပီ။ အသံုးျပဳပံုကိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္နည္းနည္းေတာ႔ ရွင္းျပေပးပါ႔  မယ္။  ေအာက္မွာ ၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ခ်က္ေတာ႔ျပပါ မယ္ ပံုေလးမွာၾကည္႔ေပးပါ။
ပထမဆံုး Tool ေလးကေတာ႔ Video ကို Capture ေပးတာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Screen ကို Video ရိုက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ အသံုးဝင္ပါလိမ္႔မယ္။ ေနာက္ထပ္ တတိယေျမာက္ Tool ေလးကိုေက်ာ္ၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ။ က်န္တာေတြက ဓါတ္ပံုရိုက္တာေတြပါ။ နည္းနည္းေလာက္အသံုးျပဳၾကည္႔လိုက္ရင္သေဘာေပါက္ပါတယ္။ အခု တတိယေျမာက္ Tool ေလးကဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Website စာမ်က္ႏွာေတြကို ဓါတ္ပံုရိုက္မယ္ဆိုပါ ေတာ႔ဗ်ာ။ ဒီအတိုင္းရိုက္ရင္လည္း ေအာက္ကစာသားေတြက်န္ခဲ႔မယ္။ အဲ႔ဒီအခါမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တတိယေျမာက္ Tool ေလးကိုသံုးလိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Website စာမ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးကို ဆြဲၿပီးရိုက္ေပးသြားပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး Tool ေလးကိုေက်ာ္ၾကည္႔လုိက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ျမွားေလးနဲ႔ ျပေပးထား ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Effect ေလးေတြ ထည္႔ဖို႔ ေမ႔က်န္ သြားတာကိုျပန္ၿပီး   Edit လုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။  


ဒီေကာင္ေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘယ္ဘက္က Tools ေလးေတြ အေပၚက Tools ေလးေတြနဲ႔ မိမိတို႔ ႏွစ္သက္ သလို ျပဳျပင္ေပးလို႔ရပါတယ္။ ေအာက္မွာယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

Ashampoo.Snap.5.v5.00



အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

2 comments:

  1. ေက်းဇူးပဲ ကုိေနမင္းေမာင္ေရ၊ ကၽြန္ေတာ္က ကုိေနမင္းရဲ႔ ဆုိဒ္ကုိ ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ်၀င္ၾကည့္တဲ႔သူပါ၊ ကုိေနမင္းရဲ႔ တပည့္ဆုိလည္း မမွားပါဘူး၊

    ReplyDelete
  2. ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ----။

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္