• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Monday, December 19, 2011

Connectify Pro v3.2.0.22201

ကၽြန္ေတာ္အခုကၽြန္ေတာ္တို႔ Laptop ကေနၿပီးေတာ႔ Wifi Share ေပးလိုသူမ်ားအတြက္ ဒီ Connectify ေလးကို တင္ေပးလုိက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္အရင္ကလည္း တစ္ခုတင္ေပးခဲ႔ၿပီးပါၿပီ။ ဒါကေတာ႔ ေနာက္ထပ္ထြက္လာတဲ႔ Update ေလးျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Share ေပးတဲ႔ ေနရာမွာ မိမိတို႔ ႏွစ္သက္သလို Password ခံေပးႏုိင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီလိုေကာင္ေလးေတြေနာက္ထပ္ ထြက္လာတိုင္းလည္း တင္တင္ေပးသြားပါ႔မယ္။ အခုေကာင္ေလးဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 6 MB ပဲရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

Connectify Pro v3.2.0.22201



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ.။ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

5 comments:

  1. အစ္ကုိေရ ကၽြန္ေတာ္က လက္ေတာ့ကုိ ၀ါယာလက္စက္၀ယ္ၿပီးသုံးတယ္အဲကုိ အဲဒါကၽြန္ေတာ္ ၀ါယာလက္ကေနၿပိးေတာ့ တစ္ျခားကြန္ပ်ဴတာေတြအမ်ားၾကီးသုံးေတာ့ကၽြန္ေတာ္စက္မွာ ေကာ္နရွင္ကေတာ္ေတာ္ေလးတယ္အစ္ကုိ အဲဒါပါတ္၀ပ္ခံေအာင္လဲ ၀ါယာက္လက္စက္၀ယ္တုန္းက စီတီကေျပာက္သြားတာအစ္ကုိ အဲဒါဘယ္လုိပါ၀ပ္ခံလိုရမလဲေျပာျပေပးပါဦးအစ္ကုိ

    ReplyDelete
  2. thanks a ko... down thwa bar dal...

    ReplyDelete
  3. Brother ကၽြန္ေတာ္က ဘေလာ့ကုိသူမ်ားေတြလုိ ေကာင္းေကာင္းမေရးတတ္ဘူးဗ်။တတ္သိသေလာက္ေလးလုပ္ထားတယ္။အမ်ားကို နည္းပညာ ျဖန္ေ၀ေပးခ်င္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ ကုိယ္တုိင္ အစြမ္းမရွိေတာ့ သူမ်ားေရးထားတဲ့ ဘေလာ့ေတြကုိcopy လုပ္ျပီးကၽြန္ေတာ့္ဘေလာ့မွာတင္ထားတာပါ။ အစ္ကုိဘေလာ့က post ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ခြင့္မေတာင္းဘဲ copy ကူးတင္တာကုိ ခြင့္လႊတ္ေပးပါလုိ႕ေတာင္းပန္ပါတယ္အစ္ကုိ
    ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္
    ဘႀကီးသက္

    ReplyDelete
  4. ဘယ္လိုလုပ္ေဆာင္ရသလဲဆိုတာရွင္းျပေစခ်င္ပါတယ္..
    က်ေတာ္laptop မွာ အဲဒါကို run လိုက္ျပီးဘယ္လိုလုပ္ရမွန္းမသိလို႕ပါ..

    ReplyDelete
  5. အစ္ကို ကိုအမ်ားၾကီးေက်းဇူးတင္ပါတယ္....ဗ်ာ.ဘယ္လိုေက်းဇူဆပ္ရမလဲေတာင္မသိေတာ ့ပါဘူး....

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္