• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Friday, December 16, 2011

Internet Explorer Has Stopped Working error ေျဖရွင္းရန္

ကၽြန္ေတာ္ပထမေတာ႔ ဒီပို႔စ္ေလးကို မေရးပဲေနဦးမလို႔ပါပဲ။ ဒါေပမယ္႔ အစ္ကိုတစ္ေယာက္ကလည္း ဒီလို Error ျဖစ္ေနတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေျဖရွင္းရမယ္႔ နည္းလမ္းေလးေတြကို ေရးၿပီးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ တစ္ဆင္႔ျခင္းကို ပံုေလးေတြနဲ႔ ျပေပးထားပါတယ္။ သိၿပီးသားသူေတြကေတာ႔ သည္းခံေပးပါ။ ေအာက္မွာ ၾကည္႔ေပးပါခင္ဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ Control Panel ထဲကေန Internet Option ေလးဆီကိုသြားလိုက္ပါ။ အဲ႔ဒီကေနမသြားခ်င္ဘူးဆိုရင္လည္း Run Box ထဲမွာ inetcpl.cpl လို႔ရိုက္ထည္႔လိုက္ပါ။ ပံုေလးမွာလည္း ျပေပးထားပါတယ္။

အခုလိုသြားလိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Internet Properties ကိုေရာက္ပါၿပီ။ အဲ႔ဒီကေန ေနာက္ဆံုး Tab ေလးျဖစ္တဲ႔ Advanced ဆိုတာကို ဆက္သြားလိုက္ပါ။ အဲ႔ဒီကေန Reset Internet Explorer Settings ေလးေအာက္မွာ Reset ဆိုတဲ႔ Button ေလးရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Reset ေပးလိုက္ပါ။ ဒါကေတာ႔ ပထမဆံုးတစ္ခ်က္ပါ။ 
ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ IE ကိုဖြင္႔လိုက္ပါ။ သူ႔ဆီကေန Tools ထဲကေန Internet Explorer setting ကိုဆက္သြားလိုက္ပါ။ ပံုမွာလဲျပေပးထားပါတယ္။ အဲ႔ဒီကေန ဒုတိယေျမာက္ Tab ျဖစ္တဲ႔ Security ဆိုတဲ႔ Tab ေလးကိုသြားလိုက္ပါ။ 

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေအာက္မွာျမင္ေနရတဲ႔ Enable Protected Mode ဆိုတာေလးကို အမွန္ျခစ္ေလးျဖဳတ္ေပးၿပီး IE ကို restart ေပးလိုက္ပါ။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသံုးမလိုတဲ႔ Add ons ေတြ တျခား Toolbars  ေလးေတြကို ျဖဳတ္ပစ္လိုက္ပါ။ ေနာက္တစ္ခ်က္အေနနဲ႔ IE ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ Add ons လံုးဝမပါပဲ သံုးလို႔ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Start Menu >All Programs ကေနၿပီးေတာ႔ Accessories ကိုသြားလိုက္ပါ။ အဲ႔ဒီကေနမွ Systems Tools ဆိုတာေလးကိုဆက္ဝင္လိုက္ပါ။  အဲ႔ဒီမွာ Internet Explorer (No add-ons) ဆိုတာေလးရွိပါတယ္။ အဲ႔ဒီေကာင္ေလးနဲ႔သုံးၾကည္႔ပါ။


ေနာက္ဆံုးအခ်က္ကေတာ႔ IE ကိုျဖဳတ္ၿပီးျပန္ၿပီး Install လုပ္ေပးလိုက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီေလာက္ဆိုရင္ ဒီ Error ေလးအေၾကာင္းကိုသိေလာက္ၿပီ ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ပိုင္းစာမ်ားမ်ားေရးေပးပါ႔မယ္။ အခုေလာေလာဆယ္ေလး ေတာ႔ နည္းနည္းေလးသည္းခံေပးၾကပါခင္ဗ်ာ။ 


အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။










4 comments:

  1. Thank you i like this post

    ReplyDelete
  2. ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ---။

    ReplyDelete
  3. ေက်ူးဇူးတင္ပါတယ္အကုိ

    ReplyDelete
  4. ကိုေနမင္းေမာင္..
    အကိုျပထားတဲ့အတိုင္း က်ေနာ့မွာ ရွာမေတြ႔ဘူးျဖသ္ေနပါတယ္.window 7 ultimate @ IE 9 သံုးပါတယ္. ေက်းဇူးျပဳျပီး ကူညီေပးပါဦး။..ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္