• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Thursday, December 15, 2011

Registry Manager Pro

ကၽြန္ေတာ္ဒီတစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Registry ကို ျပည္႔ျပည္႔စံုစံု ျဖစ္ေအာင္ ျပဳျပင္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕မွာ တုန္းကလည္း Window registry ကိုေလ႔လာလိုသူမ်ားအတြက္ ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္စာ အုပ္ေလး တစ္အုပ္တင္ေပးခဲ႔ ၿပီးပါၿပီ။ ဒါကေတာ႔ System tool ေလးပါ။ မိမိတို႔ ႏွစ္သက္သလို ျပဳျပင္ဖန္တီး ယူႏုိင္တဲ႔ Tool ေလးတစ္ခုပါ။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 10.5 MB ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ 32 နဲ႔ 64 ႏွစ္မ်ိဳးလံုးကို ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပး ထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

Registry Manager Pro



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

0 ဦးမွက္ခ်က္ေရးသြားပါတယ္..:

Post a Comment



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္