• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Friday, December 9, 2011

Pediatric Imaging , Case Review Series


ကၽြန္ေတာ္႔ဆိုဒ္ကို လာလည္ၾကတဲ႔ အစ္ကိုေတြ အစ္မေတြထဲမွာ ဆရာဝန္ေတြလည္းရွိသလို ကၽြန္ေတာ္ ေဆာင္ သလိုပဲကိုယ္မလိုေပမယ္႔ လက္ေဆာင္ေပးလို႔ေတာ႔ရတာ ေပါ႔ဗ်ာ။ ဒါေပမယ္႔ ဒီစာအုပ္ေလးက ကၽြန္ေတာ္တို႔စိတ္ဝင္စားတဲ႔ သူေတြေတာင္ ကိုယ္တိုင္ေလ႔လာလို႔ရပါတယ္။ အထဲမွာ Case ေတြကို ပံုေလးေတြ နဲ႔ျပထားရံုတင္မကပါဘူး၊ Case ေလးရဲ႕ ပံုေလးေအာက္ မွာတင္ ေရာဂါအေၾကာင္းရဲ႕ ေမးခြန္းေတြနဲ႔ အေျဖေတြကိုပါထည္႔သြင္းေပး ထားတဲ႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စိတ္ဝင္စားရင္ေတာင္ ေလ႔လာႏုိင္ပါတယ္။ ဆရာဝန္ေတြကေတာ႔ အမ်ားဆံုးအသံုးဝင္မွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ပံုေလးေတြကိုပါ ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ Case ေပါင္း ၂၀၀ ေက်ာ္၊ ပံုအားလံုးေပါင္း ၄၀၀ ေက်ာ္၊ ေမးခြန္းေတြ အေျဖေတြနဲ႔ပါတြဲေပးထားတဲ႔ ဒီစာအုပ္ေလးက ကၽြန္ေတာ္တို႔ အျပင္လူေတြ ပါေဆာင္ ထားသင္႔ တဲ႔ စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္ပါ။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 51.36 MB ရွိပါတယ္။ ယူထားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ပံုေလးေတြနဲ႔ ဥပမာျပေပးထားပါတယ္။ ေအာက္ကအဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးမွာ ယူသြားလိုက္ ပါဗ်ာ..

Pediatric Imaging , Case Review Series



အားလံုပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ.။

1 comment:

  1. ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

    ReplyDelete



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္