• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Monday, December 26, 2011

White Christmas 3D Screensaver and Animated Wallpaper 1.0.0.3 Multilingual


ဒါကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ Animated Wallpaper ေလးကို ရိုက္ျပထားတာျဖစ္ပါတယ္။ သူနဲ႔ အတူတူ Screen Saver ေလးပါပါဝင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Patch ဖိုင္ေလးကို Install လုပ္ထားတဲ႔ Folder ေလးထဲကို ကူးထည္႔ေပးၿပီး Patch ျဖည္ေပးလိုက္ရင္ အဆင္ေျပပါၿပီ။ ဖိုင္ဆိုဒ္ေလးကေတာ႔ 27.7 MB ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အရင္ကလည္း ဒီလိုမ်ိဳး 3D Screensaver ေလးနဲ႔  Animated Wallpaper ေလးေတြတြဲထားတဲ႔ ေကာင္ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္တင္ေပးခဲ႔ၿပီးပါၿပီ။ ဒါကေတာ႔ ေနာက္ထပ္ ထြက္လာတဲ႔ ေကာင္ေလးျဖစ္ပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ သံုးေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။ အခုကၽြန္ေတာ္ Patch ျဖည္ထားတာေလးကို ျပထားတာပါ။

White Christmas 3D Screensaver and Animated Wallpaper




အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

0 ဦးမွက္ခ်က္ေရးသြားပါတယ္..:

Post a Comment



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္