• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Saturday, December 24, 2011

Mathcad 14


ကၽြန္ေတာ္တို႔ Mathcad ကိုအဆင္မေျပျဖစ္ေနသူမ်ားအတြက္ေရာ အေျဖမထြက္တဲ႔သူမ်ားအတြက္ပါ အားလံုးအဆင္ေျပသြားေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ဒီ Mathcad 14 ေလးကိုတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းသား အမ်ားစုနဲ႔ အသံုးလိုေနတဲ႔သူေတြ အတြက္ျဖစ္ပါတယ္။ အေျဖပါတစ္ခါတည္း ရေအာင္တြက္ထုတ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕ Key ျဖည္႔နည္းေလးကိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ပံုေလးေတြ နဲ႔ တစ္ခါတည္း ရွင္းျပေပးထားပါတယ္။ ေအာက္မွာၾကည္႔လိုက္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပထမဆံုးအဆင္႔ RUN တာကေတာ႔ သိပ္ၿပီးေတာ႔ ခက္ခက္ခဲခဲ မရွိပါဘူး။ သာမာန္ Software ေလးေတြကို Run တဲ႔ အဆင္႔ပဲရွိပါတယ္။ ၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ။

ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Crack ဖိုင္ေလးထဲမွာ Notepad ေလးနဲ႔ေရးထားတဲ႔ Install ဆိုတဲ႔ ဖိုင္ေလးရွိပါတယ္။ အဲ႔ဒီအထဲက Key ေလးကိုယူၿပီး ေအာက္မွာျဖည္႔လိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ ဆက္သြားပါမယ္။

ဒီအဆင္႔ေရာက္ၿပီဆိုရင္ေတာ႔ license file ေလးထည္႔ပါမယ္။  အဲ႔ဒါက Crack ဖိုင္ေလးထဲမွာပါပါတယ္။

ၿပီးရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Software ေလးေတြကို သာမာန္ Crack ခ်ိဳးသလိုပါပဲ။ Crack ဖိုင္ေလးထဲက ေကာင္ေလးေတြကိုကူးၿပီး Install လုပ္ထားတဲ႔ ဖိုလ္ဒါေလးထဲကို ကူးထည္႔ေပးလိုက္ပါ။ 

ဒါဆိုရင္ေတာ႔ အားလံုးအဆင္ေျပသြားပါၿပီ။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 146 MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ အဆင္ေျပေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

Mathcad 14




အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

0 ဦးမွက္ခ်က္ေရးသြားပါတယ္..:

Post a Comment



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္