• Virus အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ Virus ကာကြယ္နည္းမ်ား
  • Myanmar E-Books မ်ား ...
  • For Desktop Live Wallpaper and Screen saver
  • For Websites
  • GPS ,GPRS ,AGPS ျခားနားမႈမ်ား ...

Tuesday, December 20, 2011

VirtualBox 4.1.8 Build 75467 Final


ကၽြန္ေတာ္တို႔ VirtualBox  တစ္ခုရဲ႕ ေနာက္ထြက္လာတဲ႔ Update ေလးတစ္ခုကို တင္ေပးလုိက္ပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္အခုရက္ပိုင္း Update ေလးေတြေနာက္ က်သြားရင္ခြင္႔လႊတ္ေပးပါဗ်ာ။ အခုအခ်ိန္ကစၿပီး ကၽြန္ေတာ္စတင္ေပးသြားပါ႔မယ္။ ဖုိင္ဆိုဒ္ေလးကေတာ႔ နည္းနည္းမ်ားပါတယ္။ 85.66   MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလုိက္ပါဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ မနက္မိုးလင္းတာနဲ႔ ေနာက္မက်ေအာင္ Premium အေကာင္႔ေလးေတြ တင္ေပးသြားပါ႔မယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

VirtualBox 4.1.8 Build 75467 Final



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ.ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

0 ဦးမွက္ခ်က္ေရးသြားပါတယ္..:

Post a Comment



အားလံုးပဲ အဆင္ေျပက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ ။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္ .. ေနမင္းေမာင္